登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

liwei2007的博客

 
 
 

日志

 
 

NEVER GIVE UP 永不放弃  

2011-01-08 19:27:04|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

I know you're going to make it.            我知道你会成功。

It may take time and hard work.           成功需要时间,需要勤奋,

It may take some sweat and tears.      成功得流汗,流泪。

You may become frustrated.               你可能会遭受挫折,

You may become depressed.              你可能会感到沮丧,

You may even become hopeless.       你甚至可能会感到绝望。

And at times you'll feel like giving up.有时,你会想放弃,

Sometimes you may even wonder       有时,你甚至不知道

if the struggle is really worth it.           是否值得拼搏。

But I have confidence in you.               但是我对你充满信心,

I believe you will succeed.                    我相信你会成功。

I know you'll make it ,if you try.             只要你尝试,你就会成功。

Whatever you do ,just don't give up.  不管你做什么,都不要放弃。

Your dreams will come true.                 你的梦想会成为现实。

I love you .                                               我爱你们。

  评论这张
 
阅读(87)| 评论(9)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018